فرماندار یزد از آماده شدن 60 واحد از 120 واحد مسکن نهضت ملی در شهر شاهدیه تا خرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

به گزارش یزدفردا: سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه 120 واحد مسکونی در قالب 6 بلوک 20 واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 60 واحد از این پروژه در قالب 3 بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحدها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه 60 واحد باقی‌مانده نیز در قالب 3 بلوک در حال احداث است، گفت: این واحدها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد. مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحدها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی 16.5 هکتار زمین برای احداث 300 واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحدها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحدهای مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا